Sistema de Qualitat

Política de Qualitat

Missió

 

 

Contribuir al desenvolupament econòmic i social del seu entorn de manera sostenible, reforçant la relació del Port amb el territori.

 

Visió

 

 

Esdevenir un node logístic de referència a Europa i al Mediterrani, liderant l’oferta de serveis logístics adaptats a les necessitats de la indústria 4.0 i mantenint una relació sostenible amb l’entorn.   

 

Valors

 

      Sostenibilitat

      Responsabilitat social i mediambiental

      Integritat

      Lideratge

     Competitivitat

     Eficiència

Compromisos

 

      Impulsar la millora contínua dels serveis que es presten

      Realitzar revisions periòdiques dels processos per assegurar la satisfacció dels clients

      Mantenir actualitzada la normativa legal aplicable per tal d'assegurar el compliment dels requisits legals  

   

 

 

Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ) de l'Autoritat Portuària de Tarragona

L’Autoritat Portuària té implantat un Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ) adreçat a gestionar els processos i els recursos necessaris per a aportar valor a les seves activitats i incrementar la satisfacció del client, tant l’intern com l’extern (Comunitat Portuària, clients finals…), mitjançant l’aplicació eficaç del propi sistema, amb l’objectiu de la millora contínua i l’assegurament de la conformitat amb els requeriments dels clients i legals i reglamentaris aplicables.

Diverses certificacions avalen l’efectivitat de l’SGQ, tant les obtingudes per l’Autoritat Portuària (ISO, Referencials de serveis) com les obtingudes per les diferents terminals marítimes del Port de Tarragona basades en els Referencials de qualitat del servei per als diversos tràfics i pels serveis portuaris d’acord amb els Referencials de qualitat de servei que els són aplicables, aprovats pel Consell d’Administració de l’APT.

 

Dia Mundial de la Qualitat

 

DIA MUNDIAL DE LA QUALITAT - 16 DE NOVEMBRE de 2023

 

 

L’Autoritat Portuària celebra el Dia Mundial de la Qualitat 2023, en línia amb l’Associació espanyola de la qualitat (AEC) que proposa reflexionar en aquest dia sobre la Qualitat i l’Humanisme digital. En un món en constant transformació, especialment accelerat amb els darrers avenços en intel·ligència artificial, es fa més necessari que mai un nou humanisme, és a dir, situar l’ésser humà en el centre, així com la importància d’actuar amb la qualitat com a principi.

D’altra banda, el Chartered Quality Institute (CQI), que aquest any sota el lema Quality: realising your competitive potential, vol incidir en la importància del la vessant competitiu de les persones en un escenari actual complex i dinàmic. Els principis i els mètodes de la millora de la qualitat poden ajudar  les organitzacions a solucionar les seves ineficiències inherents per a poder satisfer les expectatives canviants dels clients d’una forma més ràpida, econòmica i sostenible que els competidors.

El Dia Mundial de la Qualitat és una iniciativa de Nacions Unides que des de 1990 difon i potencia la contribució de la qualitat al creixement, prosperitat i sostenibilitat de les organitzacions. És un dia de reconeixement i divulgació que pretén recordar a la societat els avantatges de la qualitat així com ampliar la consciència global al voltant de la seva importància per a la millora contínua empresarial.

En línia amb la creixent importància de la qualitat, l'Autoritat Portuària de Tarragona l’ha impulsat de forma decidida en els darrers anys, cosa que s'ha materialitzat en la certificació en les ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, ISO 27001 i ISO 22320, així com altres certificacions de qualitat.

Us encoratgem a que amplieu la vostra informació sobre les noves tendències en la qualitat per als propers anys en la jornada que l’AEC organitza tots els anys

 

Dia Mundial de la Qualitat

Inscripcions a l'activitat
+ info

 

Òrgan del Sistema de Gestió de la Qualitat

Comissió de seguiment de les evidències, indicadors i registres dels Referencials específics de qualitat per a tràfics i serveis portuaris

 

La Comissió de seguiment dels Referencials és l’òrgan que vetlla pel compliment de les evidències, indicadors i registres derivats de l’aplicació dels referencials específics de qualitat per a tràfics i seveis portuaris en el període entre certificacions o en la fase prèvia a l’obtenció per primera vegada d’aquestes certificacions de Qualitat.

Està formada per:

   Interlocutors autoritzats en matèria de Qualitat nomenats per les respectives empreses, d’acord amb el que preveuen els respectius Referencials.

    Representants de l'Autoritat Portuària, de les Direccions/Departaments implicats en els referencials.

 

Publicació d'iniciatives de qualitat

Des de l'Autoritat Portuària donem visibilitat a les iniciatives de qualitat de les empreses de la Comunitat Portuària i, per això. publiquem al nostre web les certificacions a la vostra targeta digital, que podeu trobar al Directori d'Empreses de la Comunitat Portuària.

Des d'aquest espai, també podeu descarregar el formulari necessari per publicar les dades de la vostra empresa al nostre directori d'empreses de la comunitat portuària

+ info

 

 

El més visitat

Treballa amb nosaltres

Treballa amb nosaltres

Borsa de treball de la Autoritat Portuària de Tarragona
Servei atenció al client

Servei atenció al client

Contacta amb nosaltres
Dades Obertes

Dades Obertes

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Perfil del Contractant

Perfil del Contractant

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Comunicació i premsa

Comunicació i premsa

Notícies d'interés i actualitat de la Autoritat Portuària de Tarragona
SEA

SEA

SISTEMA D'ENTREGUES D'AGROALIMENTARIS
Situació de Vaixells

Situació de Vaixells

Gisweb, programa de situació de vaixells, escales i moviments
Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis i comunicats per al vaixell, la mercaderia i el passatge

Centre d'acreditacions

Centre d'acreditacions

Procés administratiu que comporta certificar a una empresa/organització per accedir-hi al Port

Tràfics

Tràfics

Tràfic de mercaderies a la Autoritat Portuària de Tarragona

 

JORNADES DE L'AIGUA | PORT TARRAGONA | De l'11 d'abril al 5 de maig

 ACTE CENTRAL 25 I 26 D'ABRIL - INSCRIPCIONS

 

 Acte central - 25 i 26 abril. Jornades Tècniques | La Gestió de l'aigua en un escenari de crisi climàtica. L’objectiu de les Jornades tècniques és abordar amb els actors implicats la complexitat de la gestió de l’aigua des d’una visió transversal: climàtica, ambiental, social i de governança. Més enllà de la sequera actual i de les incògnites que planteja, cal avançar cap a una gestió sostenible dels recursos hídrics.

Inscripcions 25 i 26 abril

25 i 26 abril

Registra't ara
+ info

L'AIGUA DEL FUTUR DE L'11 D'ABRIL AL 5 DE MAIG.És un esdeveniment compost de diverses jornades tècniques, debats, exposicions i art al Port de Tarragona que tindrà lloc durant els dies compresos entre l'11 d'abril i el 5 de maig en diversos punts del Port de Tarragona. Amb l'objectiu d'informar-vos sobre tota la programació i que no us perdeu res, us deixem totes les activitats a continuació:

 

Pàgina oficial de les Jornades - Agenda i programació - accés lliure

 

Pàgina oficial Primera edició Jornades de l'Aigua Port Tarragona

Més informació PROGRAMACIÓ 
+ info

 

Mitjans col·laboradors