Servei d'Atenció al Client

La majoria de les empreses, ja siguin públiques o privades, concentren una part important dels seus esforços en atendre correctament els seus clients, usuaris i sectors socials més propers, mitjançant els seus serveis d'atenció al client.

Per atendre-us millor, el Port de Tarragona va crear fa uns anys el seu Servei d'Atenció al Client (SAC) amb una clara vocació d'informar i donar respostes de forma integral a totes les qüestions relacionades amb el conjunt de la comunitat portuària, un ampli col•lectiu format per diversos actors: administracions, empreses concessionàries i/o autoritzades que operen al Port, agents i personal que treballa en serveis portuaris (estiba, desestiba, remolc, amarratge, practicatge, feines auxiliars, etc.).

 

​​ Contacta amb el SAC

Generated with MOOJ Proforms Version 1.5
*Informació requerida

 

PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS. (Informació bàsica)

- Responsable: AUTORITAT PORTUÀRIA DE TARRAGONA

- Finalitat: Recollida de les dades per atendre les seves consultes.

- Legitimació: Consentiment de la persna interessada.

- Destinataris: No es preveuen cessions de dades, excepte per previsió legal.

- Drets:Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets que s’identifiquen en +Info RGPD

- Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web:  porttarragona.cat

Proforms
Reload

 

 

Canals socials

Propers esdeveniments fires i jornades

Sense esdeveniments

Avís de circulació

21 Juliol 2019
21 Juliol 2019
Arribada creuer
Km. 0
24 Juliol 2019
24 Juliol 2019
Arribada creuer
Km. 0
28 Juliol 2019
28 Juliol 2019
Arribada creuer
Km. 0

     Servei Atenció al Client

    sac@porttarragona.cat

      977 259 400 | Ext. 1125 i 1219

      977 259 462 

      901 116 658

    Fax. 977 225 499   

 

On som?

 

 

 

 

SABER-NE MÉS