Atrás

Vehicles

Un tràfic sobre rodes

 

El Port de Tarragona sempre ha estat lligat al tràfic de vehicles. De fet, històricament ha estat i és el port pel qual s'exporten els turismes amb destinació als països de la conca mediterrània i s'importen  vehicles des de l'Extrem Orient, principalment Corea del Sud.

Un dels molts avantatges que ofereix la nostra infraestructura portuària és la seva excel·lent accessibilitat ferroviària a totes les instal·lacions dedicades a l'automòbil.

 

 

 Exportació i importació de vehicles

 

En l'actualitat tenim dues terminals que gestionen aquest tipus de tràfic que compta amb:

Instal·lacions preparades pel prelliurament de vehicles (PDI), malles protectores, tallers i àmplies esplanades i que operen amb les principals línies regulars de càrrega horitzontal dedicades al transport de vehicles. 

Pel que fa a marques, podríem esmentar: HYUNDAI, KIA, SANGYONG, OPEL, VOLKSWAGEN, AUDI i SKODA com les més destacades.

 

EVOLUCIÓ MOVIMENT DE VEHICLES

 

 

El Port aporta un valor afegit a la cadena logística

 

La competitivitat del Port de Tarragona rau en la seva posició geoestratègica, els serveis que donem al tràfic de vehicles i a les constants millores i valor afegit que aportem: .

Assegurem la capacitat en les llançadores des de fàbriques al port.

Garantim una freqüència suficient per parts de les navilieres.

Àgil recepció de vehicles per tren i camió que ens permet una ràpida i eficaç evacuació de vehicles de les fabriques.

Bones infraestructures amb àmplies zones d’emmagatzematge, bones connexions ferroviàries, línia d’atracada amb capacitat per a 6 vaixells, zones de càrrega per a camions, bon servei de taller i distribució de vehicles en uns terminis molt competitius.

Nous projectes: gestor documental per a tenir els documents digitalitzats, ordenats i de fàcil accés, software per a inspeccions tècniques, darrera tecnologia pel que fa a gestió d’inventari, nou centre d’atenció al client, nou sistema de gestió de transport amb aplicatius mòbil d’última generació a l’efecte d’optimitzar la ruta i la càrrega, nou projecte de campa Intel•ligent, túnel de rentat d’última generació i inversions en nous equips que facin un seguiment ambiental, controlin emissions i en definitiva es generi una sensibilització ambiental i energètica, són alguns dels projectes que s’estan desenvolupant a l’actualitat.

 Totes les certificacions de qualitat
exigides
pels fabricants de vehicles
 Zones exclusives dedicades a aquest tràfic 
senyalització específica 
 Rutines per a la neteja extrema 
+ sistema de vigilància 

CALAT MÀXIM
12 a 16 metres

ÀREA TOTAL
530.000 m2

EMMAGATZEMATGE 
 47.000 vehicles

MALLA PROTECTORA
300.000 m2

RO-RO
5 rampes

ÀREA DE MOLL
393.000 m2

TRÀFIC 2018
195.000 vehicles

LLIURAMENT 
PDI

 

Intermodalitat

  El moviment de mercaderies al Port de Tarragona va acompanyat d'una estratègia d'intermodalitat i logística eficient.
+ info

 

 

ZONES PER A L'OPERATIVA D'AQUEST TRÀFIC
 

Mapa Port Tarragona

Descarrega

 

 

 

 

Informació comercial

 

 

Contacte

 Departament Comercial i Desenvolupament de Negoci

Leticia Morales

 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 +34 977 259 400 | Ext. 1339

 

 

 

 

 

ALTRES TRÀFICS

 

 

Propers esdeveniments fires i jornades

Dijous 17 Octubre 2019
Divendres 18 Octubre 2019
00:00 - 00:00
European Commodities Exchange (ECE)

Dimarts 22 Octubre 2019
Dijous 24 Octubre 2019
00:00 - 00:00
Fruit Attraction
Madrid

 

On som?

 

 

 

 

SABER-NE MÉS

 

PRESTACIÓ DE SERVEIS ESSENCIALS DEGUT A LA VAGA GENERAL A CATALUNYA  CONVOCADA EL 18 D'OCTUBRE DE 2019
 
 

18 / 10/ 2019

Tot el dia

A la vista de la vaga general convocada per al dia 18 d'octubrre de 2019  i d'acord amb la resolució de la Secretaria d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge de data 15 d'octubre de 2019 i, conforme el que s'estableix en Reial decret 58/1994, sobre l'obligació d'aquesta Autoritat Portuària de garantir la prestació dels Serveis Portuaris essencials definides en l'article 2 del citat Reial decret, s'informa del següent:

La vaga està convocada per la Intersindical-CSC i per la Intersindical Alternativa de Catalunya-IAC que afecta a les províncies de Catalunya.

La vaga s'ha convocat per el dia 18 d'octubre de 2019 des de les 00.00 hores fin les 24.00 hores.

  La convocatòria afecta a la totalitat dels treballadors/es  de les Autoritats Portuàries de Barcelona i Tarragona així com els treballadors/es que realitzen la seva activitat en els serveis portuaris d'aquests ports.

  A fi de garantir les seguretat en aquestes infraestructures portuàries i d'establir un mínim servei que permeti la mobilitat per la mateixa del transport marítim de persones i mercaderies, al mateix temps que es compagina amb el lliure exercici del dret de vaga dels treballadors/es.

Els serveis mínims que s'estableixen són:

Els de vigilància, control i seguretat necessaris per a garantir el 50%, arrodonit en excés, dels accessos d'entrada i sortida disponibles, així com per a garantir la seguretat en totes les instal·lacions portuàries.

Els imprescindibles per a garantir el desenvolupament normal del trànsit de passatgers i vehicles en règim de passatge, en els serveis mínims establerts en Marina Mercant (serveis de transport marítim). A més, hauran de quedar garantits els serveis a la resta de bucs de passatge que tingui prevista escala en el port.

El personal mínim imprescindible per a garantir el desenvolupament de les operacions que afectin mercaderies perilloses, inclosa l'estiba i desestiba, la permanència de la qual en el port pugui representar un risc greu per a persones o instal·lacions. Així mateix, el personal d'estiba i desestiba necessari per al corriment de càrregues o urgències de descàrrega per contingències imprevistes.

Els serveis de practicatge, remolc, amarri, estiba i desestiba, necessaris per a garantir els serveis mínims establerts per al transport marítim i aquelles situacions d'emergència o sinistres que així ho requereixin. En tot cas, aquests serveis hauran de prestar-se als bucs de passatge que tinguin prevista escala en el port.

Els serveis de senyalització marítima i sistemes d'ajuda a la navegació al 100%.

El personal de manteniment imprescindible per a l'adequada realització dels serveis mínims establerts.