El Port de Tarragona inicia un nou servei regular de contenidors Tarragona - Àfrica Occidental

08 Jul

El vaixell de la naviliera ARKAS Gisele A, construït l'any 2004, va atracar ahir a la terminal de contenidors DP World Tarragona en el seu primer viatge inaugural al Port de Tarragona, en aquest inici del nou servei setmanal regular de contenidors anomenat West Africa ofert juntament amb Marguisa-line.

El Gisele A, amb una eslora de 208 metres i un calat de 7,5 metres, va carregar 33 contenidors d'empreses del territori amb destinació internacional. El vaixell ha estat consignat per Canarship, SL i DP World Tarragona ha dut a terme la estiba.

El director de desenvolupament corporatiu del Port de Tarragona, Joan Basora, ha entregat una mètopa al capità del Gisele A, en un acte que ha comptat també amb la presència de Joan Cantarell, director de la delegació Arkas Spain; Julio Roldós, responsable d'operacions Arkas Spain; José Luis Romero responsable d'operacions de DPWorld; Eric Loizou, director general de Canarship; i Victor Alcaine responsable d'operacions Canarship.

Aquest nou servei respon a l'aposta d'Arkas Line per extendre el seu servei a l'Àfrica Occidental incloent en el seu trajecte el Port de Tarragona i València, i afegint un sisè vaixell en aquest servei. El recorregut és: Tarragona / Valencia / Tangier / Algeciras / Dakar / Lagos (Apapa) / Bata / Malabo / Tema / Abidjan / Tarragona.

Amb vaixells d'entre 2.000 i 2.700 TEUs de capacitat i amb freqüència setmanal, aquest nou servei regular de contenidors connectarà Tarragona directament amb els ports d'Àfrica Occidental. Amb aquesta reestructuració i afegint l'escala al Port de Tarragona, Arkas pretén cobrir les demandes dels seus clients localitzats al sud de Catalunya. Arkas ha introduït el portacontenidors Gülbeniz A, de 2.500 TEUs, un dels portacontenidors de major capacitat de la naviliera turca després del Kemal A, de 2.755 TEUs, que ha estat entregat recentment i que també s'inclou en la rotació del servei West Africa.

Arkas Line ofereix serveis de línia regular entre ports en el Mar Negre i la Mediterrània, amb una flota de 50 vaixells portacontenidors, la majoria d'elles amb banderes turques i són propietat de Arkas. Actualment ofereix serveis de línia regulars amb una flota de contenidors d'aproximadament 83.600 TEUs, incloent equips especials, com ara la part superior oberta, high cube,-flat rack, a nivell de paletes i contenidors refrigerats per satisfer les necessitats d'importació i exportació d'un mercat en expansió i desenvolupament.

Most Visited

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona
Open Data