El Port de Tarragona tanca al trànsit el Passeig Marítim del Miracle per Sant Joan

22 Jun

Per a la seguretat de tothom l’emblemàtic passeig estarà tancat al trànsit des de les 20.00 h del dia 23 de juny fins a les 6.00 h de la matinada del dia 24 de juny

El passeig estarà obert als vianants però no es permet fer trobades de grups ni fer fogueres a la sorra

El Passeig Marítim del Miracle serà únicament per als vianants a partir d’aquest 23 de juny a les 20.00h del vespre fins a les 06.00 de la matinada del dia 24 de juny.

El pla d’aquesta restricció a vehicles, organitzada per la Policia Portuària del Port de Tarragona, té com a objectiu vetllar per la seguretat de tothom i oferir un espai lliure de trànsit per a la celebració de la revetlla de Sant Joan.

Així mateix recordem, que seguint les indicacions de l’Ajuntament de Tarragona en el marc de la prevenció de la COVID-19, no es permetrà l’accés a les platges per la revetlla per fer trobades de grups de persones, ni tampoc fer-hi fogueres a la sorra.

El cos policial del Port de Tarragona apel·la a la màxima prudència i atenció a les mesures de seguretat per evitar les aglomeracions i assegurar la distància de seguretat entre persones.

El Passeig Marítim del Miracle, un dels llocs tradicionals de revetlla a Tarragona, és un espai públic de concurrència per aquesta festivitat. El Port de Tarragona vol fer una crida a la prudència i a l’atenció, així com desitjar una feliç revetlla de Sant Joan 2020.

Etiquetado como
  • COVID19