Volem innovar en processos, serveis i models de negoci al Port
Passeig de l'Escullera s/n, 43004
977 259 400 (Ext. 120)
innovacio@porttarragona.cat
sominnport@porttarragona.cat

Eixos clau d'innovació oberta
Si vols saber-ne més, entra a la web Som-Inn Port i a les xarxes socials @SomInnPort, o contacta amb el Departament d’Estudis i Innovació de l’Autoritat Portuària.
Vigilància competitiva
Co-innovació a través del Design Thinking
Desenvolupament àgil de prototips
Formació en innovació corporativa
Networking entre els membres de Som-Inn Port
Objectius
Impulsar la Innovació en els Processos i els Serveis que ofereix el Port de Tarragona als seus Clients.
Cooperar per generar i fer tangibles un elevat nombre d’idees i projectes innovadors d’interès comú.
Fomentar la Intel•ligència Colectiva i la Cultura de la Innovació.
Promoure internacionalment les capacitats innovadores del Port de Tarragona y dels membres de l’Ecosistema d’Innovació.
Realitzar Benchmarking per compartir coneixements, experiències i bones pràctiques en Innovació.
Fomentar el talent professional del Port de Tarragona i de tots els membres de l’Ecosistema d’Innovació.
Impulsar la participació en Projectes Europeus d’Innovació.
Generar una experiència única en innovació en l’àmbit portuari.
Spielberg’s blockbuster, “Minority Report”, is set in the year 2054. The future – at least according to a team of MIT futurologists, hired by the cinematic genius – is the captive of embarrassingly personalized and disturbingly intrusive, mostly outdoor, interactive advertising.The way Internet advertising has behaved lately, it may well take 50 years to get there.