Tarragona acull un dels principals esdeveniments internacionals del sector petroquímic

22 Jun

TankBank 2015 se celebrarà a Tarragona els pròxims 2 i 3 de juliol, i serà el primer meeting a la Mediterrània. Tankbank és un esdeveniment internacional que es fa anualment amb l'objectiu de generar contactes entre les empreses assistents (networking), i on participen les principals empreses de la indústria d'storage, gestió de terminals químiques i petroquímiques, ports europeus, fabricants de tancs d'emmagatzematge, etc.
TankBank 2015 Tarragona serà un gran esdeveniment internacional ple de presentacions i conferències d'alt nivell. Durant aquest meeting els participants faran un recorregut extens per les instal·lacions portuàries de Tarragona, amb visites a terminals i a les empreses petroquímiques situades en el territori que conformen el polígon químic més important del sud d'Europa.
El Port de Tarragona ha treballat durant aquests últims mesos perquè finalment aquest esdeveniment es pugui dur a terme a Tarragona. El TankBank 2015 serà, sens dubte, una excel·lent plataforma per a donar a conèixer en l'àmbit internacional les potencialitats del Port de Tarragona, la indústria química i, en especial, del clúster ChemMed Tarragona.
L'any passat, el Port de Tarragona va participar en l'esdeveniment TankBank que es va celebrar a Londres, i on va donar a conèixer els serveis logístics i infraestructures eficients davant d'empresaris, operadors logístics i responsables de terminals portuàries a escala internacional.

Donar a conèixer l'ampliació del moll de la Química a nous operadors
En el marc del TankBank 2015 i amb la visió d'internacionalització, el Port de Tarragona donarà a conèixer l'ampliació del moll de la Química a les principals empreses mundials de la indústria d'storage i gestió de terminals químiques i petroquímiques. L'objectiu és promocionar l'aposta pel posicionament com a port hub petroquímic que ha permès al Port de Tarragona millorar la seva competitivitat i ser més atractiu davant de grans operadors internacionals, que actualment no operen al Mediterrani. El moll de la Química posa al mercat hectàrees disponibles, a la vegada que dóna competitivitat a les empreses que ja estan instal·lades al Port de Tarragona proporcionant majors calats.
Un altre objectiu que es persegueix amb l'esdeveniment TankBank a Tarragona és posar de manifest les possibilitats que ofereix el territori (port i indústria química) i que el converteixen en una opció atractiva per a la inversió estrangera. L'esdeveniment oferirà l'oportunitat de generar networking.
Sens dubte, TankBank 2015 també esdevindrà una important plataforma internacional per a ChemMed Tarragona, i per donar a conèixer la suma de la indústria química, el Port i de tots els agents que l'envolten. Les grans infraestructures associades com el rack de canonades Dixquímics, la planta d'aigua regenerada, els Parcs Químics de Seguretat, l'emissari comú, el mateix moll de la Química o el servei mancomunat per a l'actuació per a contingències de contaminació marina, són alguns dels exemples que han donat sentit a la premissa que la unió fa la força.
Per inscripcions: http://www.tankbank.com.sg/events/

Most Visited

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona