Agricultors nord-americans visiten el Port de Tarragona

11 Aug
2014

La passada setmana va visitar el Port de Tarragona una delegació d'agricultors nordamericans pertanyent a l'O.S. Soybeans Export Council, a l'Associació Americana de la Soia i a l'O.S. Soybeans Board, tots ells s'ocupen de la promoció de la soia en el món i representen als agricultors, industrials i exportadors d'Estats Units.
La delegació comercial estava encapçalada per Brent Babb, director regional d'USSEC per a Europa i el Nord d'Àfrica; Randy Man, president d'USSEC i agricultor en Kentucky; John Motter, director d'USB i agricultor a Ohio; Bill Beam, director
d'USB i agricultor in Pennsylvania; Lancer Peterson, representant de ROSTEIX i agricultor a Minnesota; i Lola Herrera, representant de Rogah Global, S.L.
El motiu de la visita va ser conèixer el Port de Tarragona ja que és el major port de tràfic de productes agroalimentaris a Espanya. La delegació es va mostrar molt interessada per les instal·lacions i serveis d'aquesta infraestructura portuària pel que fa al moviment de càrrega i descàrrega i emmagatzematge i posterior distribució dels productes agroalimentaris, quedant gratament sorpresos tant per les instal·lacions com per la grandària del port.
Des d'Estats Units s'exporten la meitat de les faves que es consumeixen en el món i al voltant de 10 milions de tones de farina de soia. Europa importa 23 milions de tones de farina de soia i 13 milions de tones de farina, i Espanya és un dels grans importadors per a proveir les plantes molturadoras i la fabricació de pinsos, amb un total, entre faves i farina, de 4,5 milions de tones. El Port de Tarragona ha mogut de gener a juny d'aquest any més de 900.000 tones d'aquests productes.

Markets and conferences

Wednesday 22 January 2020
Sunday 26 January 2020
FITUR
IFEMA Feria de Madrid

Wednesday 29 January 2020

12:00 -
 Presentació del nou servei de la línia Tarros amb DP World Tarragona
Sala d'actes de l'Autoritat Portuària de Tarragona

Traffic warning

No events

Help us to improve

Have you found any incidences?

Let us know

The programme of events to be held over the coming twelve months to commemorate 150 years of the Port of Tarragona

Port's 150 aniversary

Come to the Port!