El Port de Tarragona promociona els serveis de project cargo a la Break Bulk Europe 2014

15 May

El Port de Tarragona i Bergé Marítima, Ership, Euroports Ibérica TPS i Noatum Codemar Tarragona comparteixen estand a la principal fira del sector
El Port de Tarragona té presència a Break Bulk Europe 2014, la fira professional internacional més important del sector de les càrregues especials, que s'està celebrant a Amberes (Bèlgica). El principal objectiu comercial de la infraestructura portuària tarragonina al saló és la promoció dels excel·lents serveis de project cargo i les infraestructures que el Port de Tarragona posa a disposició dels clients d'aquest tipus de mercaderies.
El Port de Tarragona compta amb un estand propi (414H2) i la participació de representants que ha viatjat fins a la ciutat belga per participar de la fira. La delegació està encapçalada pel president Josep Andreu; i l'acompanyen el director general del Port de Tarragona, Francesc Sánchez; el director de Desenvolupament Corporatiu del Port, Joan Basora; i membres de la direcció de Gestió de Clients i Desenvolupament de Negoci del Port amb el director Jordi Armengol.
A més, el Port de Tarragona suma esforços compartint estand amb quatre empreses estibadores especialitzades en project cargo: Bergé Marítima, Ership, Euroports Ibérica TPS i Noatum Codemar Tarragona. D'aquesta manera, l'estand es converteix en un punt de trobada de clients i potencials socis i col·laboradors.
Des de la inauguració de la fira, ahir dimarts, l'estand del Port de Tarragona ha acollit nombroses visites de companyies del sector logístic, navilieres, fabricants d'estructures i equips de grans dimensions, entre d'altres. Els visitants mostren un gran interès pels excel·lents serveis i infraestructures de la infraestructura tarragonina, així com de les empreses que hi operen.
Aposta pel project cargo amb unes infraestructures i serveis eficients
El tràfic de project cargo (peces de grans dimensions per a equips de fàbrica o components que necessiten muntatge al vaixell) és una de les apostes del Port de Tarragona per aquest 2014 en el marc de l'estratègia de creixement i diversificació dels tràfics. I és que el Port de Tarragona ofereix infraestructures especialitzades per aquest tipus de càrrega com les àmplies àrees operacionals als molls, les rampes Ro-Ro i l'excel·lent accessibilitat via terrestre i ferroviària; tanmateix, el Port de Tarragona posa a disposició del client serveis eficients com l'estiba altament qualificada i l'eficiència en el procés d'estiba i desestibada.
Fins aquest mes de maig, el Port de Tarragona ha exportat 2.419 tones de project cargo.

Most Visited

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona
Open Data