S’inicien les obres d’ampliació de la zona de parc infantil del Moll de Costa del Port de Tarragona
-
Published in 2014
Aquesta setmana han començat les obres per a l'ampliació de la instal·lació d'un nou espai d'esbarjo infantil al costat del Tinglado 4 del Moll de Costa del Port de Tarragona. Els treballs tenen un termini d'execució de dos mesos durant els quals s'equiparà l'espai amb jocs d'esbarjo i gronxadors aptes per a nens de més de 4 anys.
L'ampliació de la zona de parc infantil estarà ubicada davant del Tinglado 4 (on es troba la jardinera de terra). Aquesta obra es duu a terme per tal d'ampliar el servei que el Port de Tarragona ofereix a la ciutadania en quant a espais dedicats al lleure i a l'esbarjo.
L'any 2012 es va construir el parc infantil per a nens i nenes de fins a 4 anys al parterre jardinera ubicat al costat del Tinglado 4 del Moll de Costa. Després d'aquesta actuació, i davant l'afluència ciutadana, el Port de Tarragona ha cregut oportú duu a terme aquesta ampliació de la zona de parc infantil del Moll de Costa.