El Port de Tarragona exporta 16.100 caps de bestiar amb destinació Líbia

04 Apr
2014

L'empresa consignatària Euromarco, SL va embarcar ahir 4.700 caps de bestiar amb destinació Líbia, i la setmana passada va duu a terme una operativa de càrrega de 11.400 també amb destinació el país africà

El Port de Tarragona va exportar ahir 4.300 corders i 400 vedells amb destinació Líbia, la operativa s'ha dut a terme al moll de Cantabria on hi ha les instal·lacions especialitzades i adequades per aquest tipus de tràfic.

La càrrega es va dur a terme amb el vaixell 'Barhom', consignat per Euromarco SL, que compta amb un calat de 5,1 metres, una eslora de 78,9 metres i una mànega de 13,1 metres. És un vaixell totalment preparat i equipat per aquest tipus de tràfic.

La segona càrrega es va dur a terme el passat divendres amb el vaixell 'Pacific M', consignat per Euromarco SL, que va carregar 11.400 corders amb destinació Líbia. L'embarcació té un calat de 5,5 metres, una eslora de 88,5 metres i una mànega de 13,8 metres.
(Aquesta imatge correspon a una altra operativa)

El 2013 es registra un creixement (+362%) respecte el 2012
El Port de Tarragona, juntament amb l'operador Euromarco, SL està treballant per augmentar els índexs d'exportació de bestiar. I és que aquest tipus de tràfic és ja una aposta sòlida del Port de Tarragona en el marc de l'estratègia de diversificació de mercats i d'esdevenir plataforma logística al servei de les empreses del territori.

Les infraestructures del Port de Tarragona s'adeqüen perfectament a les necessitats d'aquest tipus d'activitat. La terminal de bestiar viu del Port de Tarragona disposa de la Duana i d'un servei d'estibadors preparats professionalment per rebre aquest tràfic, així com tècnics i veterinaris. L'ús d'aquestes instal•lacions també implica un millor tracte animal, i una disminució dels residus.

Markets and conferences

Wednesday 22 January 2020
Sunday 26 January 2020
FITUR
IFEMA Feria de Madrid

Wednesday 29 January 2020

12:00 -
 Presentació del nou servei de la línia Tarros amb DP World Tarragona
Sala d'actes de l'Autoritat Portuària de Tarragona

Traffic warning

No events

Help us to improve

Have you found any incidences?

Let us know

The programme of events to be held over the coming twelve months to commemorate 150 years of the Port of Tarragona

Port's 150 aniversary

Come to the Port!