Lliurament de les VIII Ajudes Sílvia Cuesta de PortSolidari a la seu administrativa del Port de Tarragona

21 Jun

Es lliuren ajudes a 5 projectes solidaris de les entitats Apasa, Aspercamp, Fundació Salut Mental Catalunya, La Mar Blava i Si jo puc, tu també

L’acte es farà el divendres 23 de juny a les 12.00 hores a la seu administrativa i és obert a la ciutadania

La seu administrativa del Port de Tarragona acollirà el lliurament de les VIII Ajudes Sílvia Cuesta als cinc projectes solidaris més votats per la seva plantilla aquest divendres 23 de juny a les 12 hores. PortSolidari del Port de Tarragona ha impulsat totes les edicions. Els 5 projectes rebran les ajudes de fins a un màxim de 3.000 € cadascuna

Divendres, 23 de juny, a les 12 hores la sala de conferències de la seu administrativa del Port de Tarragona acollirà el lliurament de les Ajudes Sílvia Cuesta, en la vuitena edició. El 2 de juny es van fer públics els cinc projectes que més vots han obtingut en aquesta convocatòria d’entre nou que hi concorrien. Les votacions van anar a càrrec del personal de l'Autoritat Portuària de Tarragona.

Els Ajuts Sílvia Cuesta van néixer de la mà de PortSolidari, un grup solidari creat per la plantilla del Port de Tarragona que dona visibilitat a les activitats socials dels treballadors i treballadores i cada any convoca aquestes Ajudes per premiar els projectes apadrinats per un membre de la plantilla.

Projectes guanyadors

Els projectes guanyadors tenen impacte directe sobre la província de Tarragona i contribueixen al desenvolupament social i al suport a col·lectius desfavorits. Les iniciatives estan alineades amb la missió de PortSolidari que consisteix a fomentar la consciència social i ser un altaveu de les entitats que treballen amb els col·lectius més desfavorits. Cada projecte ha estat ‘apadrinat’ per una persona treballadora o jubilada de l’Autoritat Portuària de Tarragona (APT) qui ha fet el paper d’interlocutora i de representació de la iniciativa que es presenta.

A l’acte del lliurament assistiran el president del Port de Tarragona, Saül Garreta, la Junta de PortSolidari, les persones que han apadrinat els projectes i les que representin les entitats guanyadores que exposaran breument les seves propostes.

Enguany han resultat guanyadors cinc projectes que rebran les ajudes de fins a un màxim de tres mil euros són:

‘Acompanyant a les persones’ d’APASA, Associació Famílies de Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament, amb Manel Itarte com a padrí. En nom de l’Associació assistiran Anna Codorniu Ventura, gerent, i Manel Pech Solà, director general.

Aspercamp, Associació Asperger- TEA Camp de Tarragona amb el projecte ‘Oci terapèutic, que apadrina Carme Lozano. Les persones assistents d’Aspercamp seran Laura Recha Garcia, directora, i Glòria Villalba Torres, membre de la Junta.

‘Tarragona respira salut mental’ de la Fundació Salut Mental Catalunya, apadrinada per Tana Corral. En representació de la Fundació assistiran Mercè Torrentallé, presidenta de Salut Mental Catalunya, i Joaquim Corral, membre del Patronat de la Fundació.

El projecte ‘Complimentem la nostra sala multisensorial’ de La Mar Blava. Fundació Privada que té com a padrina Meritxell Lafuente. Assistiran en representació de la Fundació, Magdalena Carnicé Cabestany, presidenta, i Carla Montoya Ibarra, directora.

I ‘Caminades setmanals per la muntanya’ de l’entitat Si jo puc, tu també, projecte apadrinat per Daniel Cid. Assistiran, en representació de l’entitat, David Sanahuja, president, i Carme Marchena i Maria Sanahuja, membres de la Junta.

Most Visited

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona
Open Data