PIMEC Tarragona ofereix la seva col·laboració al Port de Tarragona en emprenedoria, comerç i turisme

PIMEC Tarragona ofereix la seva col·laboració al Port de Tarragona en emprenedoria, comerç i turisme
01 Feb
2023

La patronal catalana de la petita i mitjana empresa vol ser un soci preferent del Port per a la promoció del territori

El president del Port de Tarragona, Saül Garreta, es va reunir ahir 31 de gener, amb els màxims representants de PIMEC Tarragona, Jordi Ciuraneta, president de la patronal al territori, i Àngels Brull, vicepresidenta de la Comissió Executiva de PIMEC Tarragona. La trobada ha servit per tractar temes comuns i traçar línies de col·laboració entre ambdues organitzacions. Els responsables de PIMEC Tarragona han ofert la seva col·laboració a l’APT per a l’assoliment d’una solució per a la modernització de l’estiba al Port de Tarragona que eviti els riscos de congestió dels molls de Tarragona. La patronal comparteix els interessos i inquietuds dels agents de la cadena de subministrament pel passat episodi de congestió portuària arran dels problemes de descàrrega de vaixells per l’arribada de més d’un milió de tones de cereals al mes de desembre.

El Port de Tarragona ha rebut amb interès l’oferiment de PIMEC per participar i aportar representació empresarial a la Taula Institucional de Creuers de Tarragona. La patronal catalana aposta pel desenvolupament d’una oferta de turisme de creuer de qualitat, així com el seu coneixement i experiència del teixit productiu de la demarcació. PIMEC creu que és fonamental crear una oferta comercial més atractiva per als turistes que visiten el territori per tal d’oferir una experiència positiva per als visitants del nostre territori estructurada i coordinada des de la taula de creuers.

La trobada també ha servit per explorar altres vies de col·laboració. El Port de Tarragona vol ser un agent actiu en la captació de talent, el foment de l’emprenedoria i la creació de noves empreses al voltant de l’Economia Blava, que comprèn àmbits com el transport marítim, el turisme i les activitats d’oci, la tecnologia i les energies renovables, entre d’altres. Per la seva part, PIMEC Tarragona podria participar en aquest ecosistema per a la detecció de reptes i per al mentoring de projectes.

Most Visited

Work with us

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona
Open Data

Open Data

Here you will find public data of the public character of the organization
Contractor Profile

Contractor Profile

Here you will find public data of the public character of the organization
Communication and press

Communication and press

News of interest and current affairs of the Port Authority of Tarragona
SEA

SEA

AGRI-FOOD DELIVERY SYSTEM
Ship location

Ship location

Gisweb, ship situation program, stopovers and movements
Requests for services via ports

Requests for services via ports

Requests for services and communications for the ship, the goods and the passage
Accreditation center

Accreditation center

Administrative process involved in certifying a company/organization to access the Port
Traffic

Traffic

Goods traffic at the Port Authority of Tarragona