III NIT LITERÀRIA AL FAR DE LA BANYA

III NIT LITERÀRIA AL FAR DE LA BANYA
14 Jul
2011

El divendres 1 de juliol, a l’esplanada del Far de La Banya es va portar a terme la  tercera edició de la Nit Literària al Far de la Banya, amb assistència d’un centenar de persones. Activitat organitzada, conjuntament, entre la Biblioteca Pública de Tarragona i el Museu del Port de Tarragona, que, enguany, es van sumar a la commemoració del 125è aniversari del Club Gimnàstic de Tarragona. Per aquest motiu, el tema central de la III Nit Literària va ésser els escriptors catalans que també celebraven aniversari.  L’acompanyament musical amb vibràfon i violí va anar a càrrec de Francesc Martín i Gessamí Martín.

 

 

Presidiren l’acte, el president del Port de Tarragona, Josep Andreu i Jordi Agràs, director dels Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat a Tarragona.

El mar ha estat i és el fil conductor de les Nits Literàries. La selecció de poesia, prosa i rondalles d’autors catalans que commemoren aquest 2011 ens presenten a autors  com M. Aurèlia Capmany (1918 -1991), Joan Oliver ”Pere Quart” (1899 –1986),  Josep M. de Sagarra (1894 -1961), Montserrat Roig (1946 – 1991), Josep Pla (1897 –1981), Miquel Àngel Riera (1930 –1996), Enric Valor (1911 –2000), Santiago Rusiñol (1861 –1931) Joan Maragall (1894 -1911); i d’altres vinculats al Club Gimnàstic de Tarragona com són els tarragonins Àngel-O. Brunet o Teresa Solé Tomàs.

El més visitat

Treballa amb nosaltres

Treballa amb nosaltres

Borsa de treball de la Autoritat Portuària de Tarragona
Servei atenció al client

Servei atenció al client

Contacta amb nosaltres
Dades Obertes

Dades Obertes

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Perfil del Contractant

Perfil del Contractant

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Comunicació i premsa

Comunicació i premsa

Notícies d'interés i actualitat de la Autoritat Portuària de Tarragona
SEA

SEA

SISTEMA D'ENTREGUES D'AGROALIMENTARIS
Situació de Vaixells

Situació de Vaixells

Gisweb, programa de situació de vaixells, escales i moviments
Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis i comunicats per al vaixell, la mercaderia i el passatge

Centre d'acreditacions

Centre d'acreditacions

Procés administratiu que comporta certificar a una empresa/organització per accedir-hi al Port

Tràfics

Tràfics

Tràfic de mercaderies a la Autoritat Portuària de Tarragona