El Port de Tarragona rebrà tres creuers més en els propers dies

El Port de Tarragona rebrà tres creuers més en els propers dies
26 Abr
2018

Els vaixells faran escala a la ciutat divendres, dissabte i dilluns

Aquests dies atracaran al Port de Tarragona tres creuers. El divendres dia 27, a les 8 hores, el Costa Victoria, de la companyia Costa Crociere, atracarà al moll de Llevant, procedent de Palma de Mallorca. Es tracta d’un creuer de 252,9 metres d’eslora amb una capacitat per a 2.394 passatgers. El Costa Victoria marxarà cap a Marsella a les 18 hores.

El dissabte 28, a les 12.30 hores, arribarà el Sea Cloud II, de la companyia Sea Cloud, que atracarà a la Marina Port Tarraco, procedent de València. Amb una eslora de 117 metres i una capacitat per a 94 creueristes, el Sea Cloud II marxarà cap a Barcelona a les 19 hores.

Per últim, el dilluns 30, a les 15.30 hores, atracarà al Port de Tarragona l’Ocean Majesty, de la companyia Hansa Touristik, procedent de Gènova. Aquesta embarcació atracarà a la Marina Port Tarraco. El creuer té 135,3 metres d’eslora i una capacitat per a 621 passatgers. Marxarà a les 20h cap a Alacant.

Trànsit passeig de l’Escullera

El desplaçament dels passatgers amb autobusos i taxis des de la terminal de creuers, al moll de Llevant, fins a la ciutat es realitzarà pel passeig de l’Escullera. És per aquest motiu que, des de la propera mitjanit, a les 00.01 hores, i durant tot el divendres, els vianants només podran utilitzar el carril pintat de color verd del passeig de l’Escullera. Per motiu de seguretat dels propis vianants es prohibirà l’accés a vehicles, patinadors i ciclistes.

Creuers

 
+ info
    

Tarragona, ciutat de creuers

+ info

El més visitat

Treballa amb nosaltres

Treballa amb nosaltres

Borsa de treball de la Autoritat Portuària de Tarragona
Servei atenció al client

Servei atenció al client

Contacta amb nosaltres
Dades Obertes

Dades Obertes

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Perfil del Contractant

Perfil del Contractant

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Comunicació i premsa

Comunicació i premsa

Notícies d'interés i actualitat de la Autoritat Portuària de Tarragona
SEA

SEA

SISTEMA D'ENTREGUES D'AGROALIMENTARIS
Situació de Vaixells

Situació de Vaixells

Gisweb, programa de situació de vaixells, escales i moviments
Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis i comunicats per al vaixell, la mercaderia i el passatge

Centre d'acreditacions

Centre d'acreditacions

Procés administratiu que comporta certificar a una empresa/organització per accedir-hi al Port

Tràfics

Tràfics

Tràfic de mercaderies a la Autoritat Portuària de Tarragona