La Marató de TV3
   diumenge, 18. desembre 2022
 
 
 
 
 
 Enguany la 31a edició es dedica a les malalties cardiovasculars, principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes actuals de salut pública més rellevants.
 
 9.45 h Placeta del Tinglado 1. Actuació del Griu. Amb aquest acte es donarà el tret de sortida de la cursa solidària per La Marató de TV3. Col·labora: Associació de Veïns de la Vall de l’Arrabassada i Músics.
 
 10 h Moll de Costa. Sortida de la 11a. Cursa solidària per La Marató de TV3. Cursa i caminada per la salut cardiovascular. Organtiza C. Athletic Track i Atheltic Event.
 
 11 h Serrallo. Cercavila de LA TIONA amb els Gegants del Serrallo. Organitza AAVV el Serrallo.
 
 11 h Moll de Costa - dàrsena. Exhibició de rem. Col·labora Reial Club Nàutic de Tarragona (RCNT).
 
 13 h Pèrgola del Serrallo. Concert vermut i fideuà solidària amb la participació dels gegants i nanos del Serrallo. Organitza: Associació de Veïns del Serrallo.
 
 
Pàgina oficial de la Marató de TV3 
 
+ info
 
 
 
Localització 
 
id: 2748