El Port de Tarragona presenta un cicle de 8 conferències a la 22a edició del Saló Internacional de la Logística de Barcelona

23 May

La fira internacional se celebrarà del 31 de maig al 2 de juny al recinte firal de Montjuïc de Barcelona

Totes les conferències es realitzaran a l’estand del Port Tarragona. Per més informació seguir l’enllaç d’agenda de negoci del Port https://tuit.cat/GoxwA

El SIL és una fira líder en logística, transport, intralogística i ‘supply chain’ al sud d’Europa

El Port de Tarragona presenta un cicle de 8 conferències a la 22a edició del Saló Internacional de la Logística que se celebra al recinte de Montjuïc a Barcelona ,del 31 de maig fins al 2 de juny.

L’organisme tarragoní, que disposarà d’un estand propi a la fira, aquest any ha volgut presentar-se fent un pas més enllà organitzant xerrades relacionades amb el món logístic i la cadena de subministrament i, així potenciar el ‘networking’ entre els experts i professionals assistents a la fira.

Sota el lema ‘La logística de hoy y del futuro’, el SIL vol reforçar el pont internacional dels negocis logístics entre Europa, Amèrica i el Mediterrani. Per aquest motiu el Port de Tarragona, en aquesta edició, dona un pas més i vol oferir els seus coneixements i experiències en una fira on la innovació i les noves tendències són crucials. És un fet, que el 90% dels visitants de la fira ocupen càrrecs amb capacitat de decisió de diferents sectors com és el transport, la logística, la distribució, la fabricació, els ‘retallers’ i els serveis derivats.

Cicle de conferències Port Tarragona

Per començar el primer dia de la fira, el 31 de maig a les 11:00h, Carlos Lázaro responsable de CCO Bergé Gefco parlarà sobre ‘Adaptació del Port Tarragona a les noves necessitats de la logística de vehicles’ i a continuació, a les 16:00 h, Pau Morales, responsable de comercial i desenvolupament de negoci del Port Tarragona presentarà un dels projectes més importants de present i de futur de l’organisme tarragoní, la zona d’activitats logístiques (ZAL).

La segona sessió, l’ 1 de juny, començarà a les 10:30h amb una conferència a càrrec d’Isidre Gavín, secretari de Territori i Mobilitat del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya, sota el títol ‘Digitalització i resiliència en la logística’. El cicle continuarà a les 12:00 h a la sala Stage Logístics & Industry amb la xerrada ‘Disrupció Marítima i perspectives globals’ a càrrec del president del Port Tarragona, Josep M. Cruset. Una tercera conferència a les 16:00h tancarà el dia 1 de juny, en aquest cas serà a càrrec de Daniel Allard, Project Development Manager d’EKOL Logistics qui es centrarà en ‘Intermodalitat: clau de l’èxit per a una cadena logística sostenible’.

El darrer dia del SIL, el dijous 2 de juny el cicle obrirà a les 11:00h amb ‘‘Fit for 55’ al sector marítim. Últims avenços’ a càrrec de Miguel Núñez, cap d’àrea de Normativa Marítima i Cooperació Internacional, Direcció General de la Marina Mercant, MITMA. A continuació, a les 12:00h, Rubén Folgado, director general de Messer Ibèrica a Espanya i MesserGas a Portugal explicarà el paper de l‘Hidrogen, vector clau de sostenibilitat en la transició energètica’.

Tancarà el cicle de conferències el dia 2 de juny a les 13:00 h Roser Galofré, responsable coordinadora empresa FP, Tutora DFGS Transport i logística 2B dual i professora de transport i comerç internacional amb una conferència sota el títol ‘El consell assessor d’empreses de transport logístic.

+ info cicle conferències Port Tarragona al SIL | https://tuit.cat/GoxwA

Avantatges SIL

El SIL és una fira internacional líder del sector logístic , transport, intralogística i ‘supply chain’ del sud d’Europa on es donen cita els principals professionals, empreses i entitats que conformen tota la cadena de subministrament, fet que es tradueix en un punt de trobada de tots els actors que conformen la cadena de subministrament. Promociona i impulsa el talent on es comparteixen coneixements, experiències i tendències de temes com les cadenes de subministraments globals, E-commerce ¬Deliery, innovació, resiliència, talent, sostenibilitat i tecnologia.

Més de 300 speakers, més de 60 sessions amb més de 72 hores de continguts i amb la presència de més 3000 assistents amb poder de decisió. En definitiva el SIL és la plataforma més gran per a la comunicació i la promoció del sector logístic.

+ info SIL Barcelona | https://tuit.cat/38p2A