PortSolidari-PortTarragona prepara el segon enviament de material humanitari de la campanya ‘Recollida solidària Ucraïna’

18 Mar

La campanya estarà activa fins al diumenge 20 de març. Els punts de recollida són al Tinglado 1, Museu del Port i al hall Seu Administrativa Port Tarragona

El Port vol destacar i agrair a la comunitat d’origen ucraïnès i, especialment a les persones refugiades que acaben d’arribar al nostre territori, la gran tasca i el seu suport vers la campanya

PortSolidari vol fer arribar l’agraïment a tothom que ha col·laborat i en especial a les Associacions del Barri del Port i Veïns del Serrallo que han fet d’altaveu de la proposta

La campanya prepara el segon enviament de material a la zona de conflicte

Aquest divendres, 18 de març a les 12:00, el Tinglado 1 del Moll de Costa es prepara per gestionar el segon enviament i, agrupar tot el material humanitari recollit en la campanya ‘Recollida solidària Ucraïna’ iniciada el passat 3 març.

El Tinglado 1 s’ha omplert de material solidari com medicaments, alimentació infantil, bolquers, productes d’higiene personal, sacs, mantes, llanternes, i un llarg etcètera. L’espai expositiu del Moll de Costa funciona, ara, com a seu per agrupar el material recollit als contenidors que funcionen com a punts de recollida, contenidors situats al Museu del Port i al hall de la Seu administrativa. A hores d’ara s’està preparant el segon enviament del material a la zona del conflicte. El passat dia 14 de març, només onze dies després de l’inici de la campanya de PortSolidari, es va fer el primer enviament mitjançant Ukraïne Express. Responsables de PortSolidari declaren saber que el material ha arribat al destí, tot i que l’arribada no va ser fàcil.

Cal destacar que aquest matí, l’empresa de la comunitat portuària del Port Tarragona, Gonvarri Tarragona SL, ha volgut participar amb la iniciativa de PortSolidari, comprant material humanitari de primera necessitat i lliurant-lo a la campanya del Port. L’empresa ha destinat, part del pressupost assignat a la RSC (Responsabilitat social Corporativa) empresarial, per col·laborar amb ‘Recollida solidària Ucraïna’. Eduardo Martín, gerent de Gonvarri Tarragona, i Antonio Rodríguez, responsable de RRHH, traslladen el seu agraïment a l’organització per la iniciativa solidària organitzada pel Port Tarragona.

Ara al Tinglado 1 es prepara el segon enviament de cara la setmana vinent, i es continua fent una crida per participar i aportar material humanitari, ja que la campanya continuarà oberta fins al diumenge 20 de març.

Port Tarragona vol agrair enormement la participació de la ciutadania i de la plantilla del Port i, especialment vol donar les gràcies a l’AAVV Barri del Port i al Veïnat del Serrallo que han fet d’altaveus per tal que la campanya arribés fins a l’últim racó de la ciutat.

Però, l’organització de la campanya de PortSolidari vol destacar, agrair i reconèixer el paper que ha tingut la comunitat d’origen ucraïnès a Tarragona i, especialment a les persones refugiades que acaben d’arribar al nostre territori. El seu paper basat en suport i solidaritat els ha fet dur a terme la gran tasca de classificació i embalatge del material humanitari recollit.