El port esportiu

ACTIVITATS NÀUTIQUES I RECREATIVES

D'ençà de la època romana, i amb més de 2.000 anys d'activitat, el Port de Tarragona ha estat eix i motor de la tradició pesquera, comercial i industrial de la ciutat.  Per donar cabuda a la nàutica d'esbarjo, es va construir aquest port esportiu, que es troba adossat a la part externa del moll de llevant del port industrial. Està gestionat per l'empresa Nàutic Tarragona i pot acollir embarcacions d'eslora de fins a vint metres. A pocs metres del port esportiu, hi ha el Reial Club Nàutic de Tarragona, que gaudeix d'unes instal·lacions esplèndides.

Nàutic Tarragona SA

El port esportiu de Tarragona és una instal·lació de qualitat per a embarcacions recreatives. Les seves característiques tècniques són: 6m de calat en la bocana, 400 amarradors (de 6 a 20m), pantalans amb accés de seguretat, punts d’aigua i llum (230-440-v)  i 240 places de pàrquing.

A més del servei per a embarcacions, Nàutic Tarragona SA disposa d'una superfície comercial de 7.000 m2, dividits en diversos locals amb vistes al mar des del port esportiu.

Nàutic Tarragona

Consulteu el web del Nàutic SA

Reial Club Nàutic

El Reial Club Nàutic de Tarragona és el més antic, en la seva especialitat, de tot l’estat espanyol.

Fundat l'any 1878, va ubicar-se en vàries localitzacions fins que es va construïr el nou port esportiu, fora de l’àmbit del port comercial.

Amb la decidida col·laboració de l’Autoritat Portuària de Tarragona, i des del 1997, el Reial Club Nàutic de Tarragona es troba ubicat a la vora del mar, a la confluència entre la platja del Miracle i l'inici del KM 0, i des d'allí segueixen treballant per fomentar els esports nàutics,i per potenciar el coneixement i respecte al mar.

Reial Club Nàutic de Tarragona

Consulteu el web del RCN Tarragona.

El més visitat

Treballa amb nosaltres

Borsa de treball de la Autoritat Portuària de Tarragona
Servei atenció al client