Els presos i el Port de Tarragona
dimarts, 16. octubre 2018, 18:00 - 20:00
Dins de l’activitat Els dimarts a l’Arxiu de l’últim trimestre d’aquest any 2018, us proposem una ruta guiada, a càrrec de la historiadora i gestora cultural, Montse Gisbert Bel, guanyadora del IV Premi d’Investigació Port de Tarragona, autora del llibre Els presos i el port de Tarragona. Història de 92 anys de treballs forçats (1792-1884) i comissària de l’exposició sobre els presos que es va fer al Tinglado 4 del Moll de Costa l’any 2014.
La ruta porta per nom Els presos i el Port de Tarragona i pretén acostar al públic una época històrica transcendent per a la ciutat de Tarragona com va ser la construcció del port modern i el paper que hi va jugar la població penal.
La ruta es desenvoluparà a partir del Balcó del Mediterrani per acabar al dic de Llevant a l’alçada de la torre rellotge, passant per diferents indrets de la ciutat que tenen a veure amb aquesta història dels presos portuaris.
Esperem que sigui del vostre interès
Dia: dimarts 16 d’octubre de 2018
Hora: 18 h
Lloc de trobada: Balcó del Mediterrani
Durada aproximada: 2 hores
Aforament limitat. Cal reserva prèvia contestant aquest correu o trucant al 977259400 extensió 5005 de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Localització
id: 608