El Port Tarragona presenta una nova exposició al Tinglado 1 ‘Ratpenats al món’

El Port Tarragona presenta una nova exposició al Tinglado 1 ‘Ratpenats al món’
19 Sep
2024

La mostra s’obrirà el pròxim divendres 20 de setembre i romandrà oberta fins al 13 d’octubre

El Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona obre les portes a una nova exposició sota el títol ‘Ratpenats al món – Instants de llum a la foscor’ de Nicolás Reusens, Adrià López-Baucells i Joan de la Malla. La mostra s’obrirà el 20 de setembre i es podrà veure, de forma gratuïta fins al 13 d’octubre.

Aquesta exposició va ser inicialment preparada per acompanyar als participats de la 16a edició del Congrés Europeu de Recerca de Ratpenats, celebrat durant el mes de setembre al Palau de Congressos de Tarragona. És a dir, va ser concebuda en anglès i per un públic extraordinàriament expert en matèria. Durant els contactes entre els organitzadors del congrés (científics del Museu de Ciències Naturals de Granollers) i el Port de Tarragona per tal de donar suport a la trobada científica, es va posar de manifest l’interès que aquesta exposició fotogràfica pogués ser mostrada al públic.

La gran qualitat de les imatges i la voluntat per divulgar la importància d’aquests animals ho deixava ben palès. Finalment, el treball conjunt ha permès adaptar-la, incorporar textos divulgatius i acollir-la al Moll de Costa.

Els horaris d’obertura del Refugi 1 són, d’abril a setembre de dimarts a dissabte de 10h a 13h i de 17h a 20h i d’octubre a març de dimarts a dissabte, de 1’h a 1h i de 16h a 19h. Diumenges i festius d’11h a 14 h. Recordar que els dilluns romandrà tancat.

Most Visited

Work with us

Work with us

Job board of the Port Authority of Tarragona
Open Data

Open Data

Here you will find public data of the public character of the organization
Contractor Profile

Contractor Profile

Here you will find public data of the public character of the organization
Communication and press

Communication and press

News of interest and current affairs of the Port Authority of Tarragona
SEA

SEA

AGRI-FOOD DELIVERY SYSTEM
Ship location

Ship location

Gisweb, ship situation program, stopovers and movements
Requests for services via ports

Requests for services via ports

Requests for services and communications for the ship, the goods and the passage
Accreditation center

Accreditation center

Administrative process involved in certifying a company/organization to access the Port
Traffic

Traffic

Goods traffic at the Port Authority of Tarragona