Coneix l'havanera des del mar
dimarts, 25. juliol 2023, 19:30
Les havaneres del Port - Des de la Golondrina
L’activitat es farà tots els dimarts del mes de juliol, els dies 4, 11, 18 i 25, en dues sortides des del moll de Pescadors del Serrallo, a les 19.30 i a les 20.30 hores.
Com en l’edició anterior, l’activitat és gratuïta però cal fer la reserva a la plataforma www.entradium.com.
Els dissabtes ‘Havaneres a la Pèrgola del Serrallo’
I, paral·lelament a aquestes passejades musicades, durant el mes de juliol tornen les cantades d’havaneres a la Pèrgola del Serrallo, en una tradicional cantada els dissabtes de juliol, els dies 1, 8, 22 i 29, a les 22 hores, amb la voluntat de contribuir a difondre la cultura popular catalana i la tradició marinera entre la ciutadania.
Les cantades d’havaneres es faran des d’un decorat especial i innovador que es va estrenar l’any passat a la pèrgola del Serrallo, on actuaran els grups davant d’un aforament màxim de 500 persones per sessió. L’accés és lliure.
Els quatre grups d’havaneres que actuaran els dissabtes de juliol a les 22 hores.
Localització
A bord de la Golondrina
Moll de Pescadors
Tarragona
Tarragona
43004
España
id: 3033