Port Tarragona es ‘posa la gorra’ pels infants i adolescents amb càncer
-
Publicado en 2025
Port Tarragona col·labora en una nova edició de Posa’t la Gorra pels Infants i Adolescents amb Càncer. L’esdeveniment, organitzat per AFANOC, se celebrarà el pròxim diumenge, 8 de juny, al matí, al Camp de Mart de Tarragona i té com a objectiu recaptar fons per a oferir acompanyament als infants i joves afectats per aquesta malaltia així com a les seves famílies.
La festa d’enguany del Posa’t la Gorra estarà presentada per Xavier Grasset i Anna Bertrán i comptarà amb les actuacions dels Atrapasomnis i la Banda Street Orkestra i amb l’animació de la Banda Infantil de la Unió Musical de Tarragona. Les entrades per aquesta cita solidària es poden adquirir a la seu d’AFANOC Tarragona, als punts de venda o el mateix dia de la festa al Camp de Mart.
Com a prèvia a aquest esdeveniment, el president de Port Tarragona, Santiago J. Castellà, ha mantingut una trobada amb el delegat de l’AFANOC a Tarragona, Miguel Javaloy i el coordinador d’aquesta seu, Jordi Rodríguez. La reunió ha permès refermar la col·laboració de l’Autoritat Portuària de Tarragona amb aquesta entitat i la causa que defensa. Així mateix, també ha permès conèixer amb detall els projectes que impulsa AFANOC entre els quals en destaca La Casa dels Xuclis, un recurs d’allotjament temporal per a famílies amb nens o adolescents afectats pel càncer, que han de rebre tractament hospitalari lluny del seu domicili.
Galería de imágenes
https://www.porttarragona.cat/es/notes-de-premsa-rss/item/3946-port-tarragona-es-posa-la-gorra-pels-infants-i-adolescents-amb-cancer#sigProIdd1cc8dd228