
Martes, 25. Abril 2017
Formant part de l’activitat Els dimarts a l’Arxiu del segon trimestre de 2017 us proposem una ruta guiada a càrrec de l’arquitecte Ramon Aloguin, qui entre les seves obres més remarcables compta haver dut a terme la recuperació de la capçalera del Circ Romà de Tarragona i les intervencions de restauració a Escala-Dei, Miravet, Santes Creus i Poblet. La ruta porta per nom Un tomb per la Pedrera: la ciutat nova i el port i pretén acostar al públic una época històrica transcendent per a la ciutat de Tarragona com va ser la construcció del port modern. En gran mesura, aquesta operació va ser possible gràcies a la proximitat de la pedrera del port. Avui encara ens impressiona el seu enorme volum i la constatació de l’esforç tècnic i humà que va comportar. La ruta es desenvolupa a l’entorn de la pedrera i el seu entorn, per acabar a la Casa Gasset i a la Plaça dels Carros, les grans implantacions de la ciutat nova.
Dia: dimarts 25 d’abril de 2017
Hora: 18,00 h
Lloc de trobada: carrer Adrià
Aforament limitat. Cal reserva prèvia enviant un correu a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o trucant al 977 259 400 | Extensió 5005 de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
S’acceptaran reserves fins a complir el nombre màxim de places.
id: 64

Si buscas una profesión con vocación de servicio público, estabilidad laboral y la oportunidad de trabajar en un entorno único, esta es tu oportunidad.
La Policía Portuaria es una pieza clave para garantizar la seguridad, la protección y el correcto funcionamiento de las instalaciones portuarias. Formarás parte de un equipo profesional que vela por las personas, las infraestructuras, las actividades logísticas y el desarrollo de un espacio estratégico para el territorio.