Representants de Port Tarragona visiten les instal·lacions de Prefabricats Pujol
-
Publicado en 2026
El president de Port Tarragona, Santiago J. Castellà, ha visitat aquest dilluns, 12 de gener, la seu central de Prefabricats Pujol a Mollerussa. Aquesta empresa, amb 23 centres productius, magatzems i oficines repartides entre el territori espanyol i el Regne Unit, es dedica a la fabricació de prefabricats de formigó i altres materials constructius. Durant la visita a les instal·lacions de la companyia, el president de Port Tarragona i els altres representants de l’Autoritat Portuària que hi han assistit, ha pogut conèixer les solucions que ofereix Prefabricats Pujol, l’aposta que l’empresa fa en tecnologia puntera així com el seu model logístic.
La companyia ha proporcionats materials constructius per a diverses obres i edificacions realitzades al recinte portuari tarragoní. Recentment, ha participat en la construcció d’una nova estructura per a garantir el pas segur d’instal·lacions per sobre del riu Francolí. La companyia Prefabricats Pujol, que ha subministrat dos grans bigues de formigó, bigues tipus H165a, que asseguren la protecció i la durabilitat de les infraestructures portuàries.
Galería de imágenes
https://www.porttarragona.cat/es/notes-de-premsa-rss/item/4202-representants-de-port-tarragona-visiten-les-instal-lacions-de-prefabricats-pujol#sigProId5a9ae83161


















