Preestrena del documental ‘Med 2050. Més peixos que plàstic al mar’ al Museu del Port de Tarragona

25 Ene

Dissabte a les 17.30 hores es projecta el documental produït per l’ONG Good Karma Projects al Museu del Port

L’acte compta amb un debat, una taula rodona i una visita guiada a l’exposició ‘Med 2050. Més peixos que aigua al mar’

Dissabte 27 de gener, a les 17.30 hores, el Museu del Port de Tarragona acollirà la preestrena del documental ‘Med 2050. Més peixos que plàstic al mar’ de Good Karma Projects és la mostra fotogràfica i el documental produïts per l’ONG a través del qual explica els diferents projectes impulsats per contribuir en l’exploració i descobriment de la biodiversitat. La presentació del documental comptarà amb el president del Port, Saül Garreta, i es completarà amb una visita a la mostra fotogràfica que acull el Museu del port i amb un debat i una taula rodona.

En el documental es retroben l’acció ambiental, la investigació científica i la consciència social. Les tres vessants s’uneixen a través de les històries inspiradores que hi ha darrere dels projectes que lluiten per fer front als principals reptes ambientals del Mediterrani. El documental recull la crònica d’un recorregut de més de 700 milles (més de 1200 km), a través del qual es coneixeran els ambaixadors, investigadors i iniciatives que fan front a la pèrdua de biodiversitat de l'ecosistema marí més ric i divers del planeta.

L’acte consistirà en un seguit d’experiències en la qual podran participar tots els assistents que vulguin apropar-se d’una manera optimista i activa a la problemàtica de la contaminació del mar i els projectes que hi volen posar remei. El programa de l’acte de preestrena del documental “Med 2050. Més peixos que plàstic al mar” és el següent:

17:30h Obertura acte amb Saül Garreta, president de l’APT.

17:35h Introducció al projecte MED2050.

17:50h Projecció del documental MED2050: Més peixos que plàstics al mar.

18:15h Torn de debat i preguntes.

18:25h Taula Rodona: Kids for the Future.

18:40h Visita expo guiada.

Good Karma Projects

La mostra i el documental “Med 2050. Més peixos que plàstic al mar” de l’ONG Good Karma Projects presenta un missatge constructiu. El projecte MED2050 vol despertar l'estima de la ciutadania cap al Mediterrani, posant en valor la seva riquesa a la vegada que se sensibilitza sobre les principals amenaces a les que quals està exposat. L'objectiu final és promoure un canvi en la societat, cap a un estil de vida més respectuós amb l'oceà.

Exposició fins al 15 de febrer

L’exposició ‘Med 2050: Més peixos que plàstics al mar’ consta de 20 fotografies de mida gran, que mostren les accions dutes a terme per la tarragonina ONG Good Karma Projects i que estan incloses en el documental que es presentarà dissabte. La mostra, a través d'un missatge constructiu i del documental ‘MED2050 Més peixos que plàstics al mar’ vol despertar l'estima al mar, fent valdre la seva riquesa a la vegada que se sensibilitza sobre les principals amenaces que pateix.

L'objectiu final és promoure un canvi en la societat, cap a un estil de vida més respectuós amb l'oceà i fer arribar a la ciutadania la importància de tenir cura dels nostres mars i de la petjada que deixem els humans al mar L’exposició romandrà oberta fins al 15 de febrer podrà visitar al Museu del Port de Tarragona amb entrada lliure i sense reserva prèvia.