Imprimir aquesta pàgina
Imprimir

Centre d'acreditacions

El Centre d'Acreditacions s'encarrega de gestionar el procés administratiu que comporta certificar a una empresa/organització, l'activitat de la qual està relacionada amb l'àmbit portuari, amb la finalitat d'acreditar els col·laboradors directes o indirectes d'aquesta empresa/organització.

El Centre d'Acreditacions expedeix, renova i dóna de baixa les targetes d'accés que permeten superar el control automàtic d'entrada/sortida al recinte portuari.

En el cas dels col·laboradors de les empreses de transport terrestres (membres del SIT), les targetes d'accés també serveixen per, a més a més de superar el control d'entrada/sortida al Port de Tarragona, beneficiar-se del procés d'aixecament del document sense papers (LSP) per a la mercaderia d'importació (àmbit duaner).

 

ATENCIÓ A L'USUARI\ÀRIA
        Moll de Castella, 25. 43006 Tarragona
         de les 7.00 a les 19.00 hores
          977 230 456

 

 

 SISTEMES D'ACREDITACIÓ

 

 SIT

 SIT | Sistema d'Identificació de Transportistes

 

A QUI VA DESTINAT?
Si sou TRANSPORTISTA que carrega o descarrega mercaderies amb origen o destí marítim.

Recordeu que per a l'entrada i sortida de mercaderies, l'accés habilitat es troba ubicat a l'Eix Transversal. 

 

LA PLATAFORMA

DUBTES?
 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

MÉS INFORMACIÓ SIT

 

Com funciona l'aplicació SIT?

Descarrega

Règims d'accés al recinte portuari SIT

Descarrega

Condicions SIT per a conductors

Descarrega

Condicions SIT per a empreses transportistes

Descarrega

 Reglament Genèric SIT/SAP  

 SAP 

 SAP | Sistema d'Acreditació Personal

 

A QUI VA DESTINAT?
  
Si NO sou transportista però sou:

Empresa amb centre de treball al recinte portuari.

Empresa de subministraments i auxiliars de l’activitat portuària.

Empresa que transporti consumibles, subministraments, etc. per al seu ús i consum al recinte portuari.

Entitats i organismes públics amb competències en l’àmbit portuari.

 

LA PLATAFORMA

DUBTES?
 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

MÉS INFORMACIÓ SAP

 

Com funciona l'aplicació SAP?

Descarrega

Com funciona l'aplicació SAP per a visites? (aquest document està disponible en castellà)

Descarrega

Règims d'accés al recinte portuari SAP

Descarrega

Condicions SAP per a personal

Descarrega

Condicions SAP per a empreses prestadores de serveis

Descarrega

Com funciona el sistema d'inspecció de sortida de visites (ISIS)?

Descarrega 

 Reglament Genèric SIT/SAP  

  SAE

  SAE | Sistema d'Acreditació Externa

 

A QUI VA DESTINAT?
  
Per accedir a aquest sistema cal que...

 ...sigueu una EMPRESA EXTERNA associada a una empresa/organització certificada de tipus SAP

 ....l'empresa a la qual esteu associats, es faci responsable dels vostres accessos per un temps limitat; concepte que es coneix com a visita perllongada  

 ...efectueu comunicació amb aquesta empresa, per tal que us faciliti les credencials d'accés a l'aplicació SAE, les quals us permetran donar d'alta/baixa els vostres col·laboradors

 

 

LA PLATAFORMA

 ACCEDIR A PANELL DE CONTROL SAE

MÉS INFORMACIÓ SAE

Com funciona l'aplicació SAE?
Descarrega  

 

EXIT -SCT

 

  EXIT - SCT | Sistema Control Tripulants

A QUI VA DESTINAT?
  
 

Consignataris de vaixells que operen al Port de Tarragoa, per tal de facilitar la sortida i tornada de la tripulació dins de la zona portuària.

 

 

LA PLATAFORMA

 

 ACCEDIR A PANELL DE CONTROL EXIT-SCT

 

MÉS INFORMACIÓ EXIT-SCT

Com funciona l'aplicació EXIT-SCT?
Descàrrega 

 

DUBTES?
 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

902 303 666

 

 

Darreres actualitzacions sobre acreditacions

Accés Moll Química i Hidrocarburs

 

  Acreditació especial per als molls de la Química i Hidrocarburs

Qualsevol persona que vulgui accedir als molls de la Química o d’Hidrocarburs haurà de sol·licitar un permís específic. Aquest permís d’accés s’ha de sol·licitar i documentar prèviament a través de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé a través d'una comunicació escrita presentada al registre de l'Autoritat Portuària de Tarragona. 

L’empresa haurà d’acreditar el seu interès legítim per accedir a aquests molls mitjançant document que la vinculi amb una empresa resident, provisionista o consignatària. A títol orientatiu, l’empresa podrà acreditar l’interès legítim mitjançant contracte de prestació de serveis o mitjançant declaració responsable que demostri la seva vinculació laboral o contractual amb una de les empreses residents en aquests molls o amb alguna tercera empresa (provisionista / consignatària...) que presti serveis de forma habitual en aquestes zones.

Un cop aportada la documentació, l’Autoritat Portuària ha de verificar aquest interès i, en cas afirmatiu, procedirà a habilitar les acreditacions del personal perquè puguin accedir a aquests molls.

 

 

Consideracions Generals Acreditacions

 

 Ja sigui per a l’acreditació d’un nou col•laborador, sigui del tipus que sigui (habitual o no habitual), com per la seva renovació per un nou període, l’empresa haurà de justificar la relació laboral mitjançant document vàlid legalment (per exemple, TC2, contracte laboral o mercantil...). El document pot ser original o còpia compulsada.

 La renovació de l’acreditació d’un col•laborador per un nou període de temps, mantenint la targeta d’accés que ja posseeix en bones condicions, té un import de 20,00 €. En cas de necessitar la substitució de la targeta d’accés l’import és de 31,00 €.

 L’emissió de la quarta o posterior targeta d’accés de tipus Col•laborador no habitual en el mateix mes comporta un import de 10,00 €, excepte en aquells casos en què l’APT no permeti que s’acreditin com Col•laborador habitual per les característiques de la seva activitat professional.

 L’emissió de la quarta o posterior targeta d’accés en el mateix mes, de tipus Conductor no registrat per una empresa o Registrats però amb manca de documentació, implica un import de 31,00 €.

 L’emissió en el mateix mes de la quarta o posterior targeta d’accés de tipus Visitant no preregistrat comporta un import de 10,00 € cada vegada.