El project cargo és una de les apostes de la infraestructura tarragonina per consolidar la diversificació dels tràfics
Wave Shipping SL va descarregar aquest dimecres pales eòliques, d’11 tones cadascuna, al moll de Rioja del Port de Tarragona, procedents de Polònia i amb destinació una empresa ubicada al territori.
L’empresa estibadora Euroports TPS, que opera al Port de Tarragona, va dur a terme la descàrrega de les pales eòliques de 50 metres de llargada, 3,12 metres d’ample i 3,91 metres de diàmetre, cadascuna. Les dimensions i el disseny innovador d’aquestes estructures metàl·liques fan d’aquesta una descàrrega especial, que va comptar amb una operativa àgil i efectiva. La consignació del vaixell es va dur a terme des de l’oficina de Wave Shipping SL a Tarragona.
El vaixell ‘MV Diexeborg’, propietat de l’armador holandès Wagenborg Shipping i representat a Espanya per Wave Shipping SL, navega sota bandera dels Països Baixos, i compta amb una eslora de 133 metres i un calat de 7,6 metres.
El Port de Tarragona aposta pel project cargo amb unes infraestructures i serveis eficients
El tràfic de project cargo (peces de grans dimensions per a equips de fàbrica o components que necessiten muntatge al vaixell) és una de les apostes del Port de Tarragona per aquest 2014 en el marc de l’estratègia de creixement i diversificació dels tràfics. I és que el Port de Tarragona ofereix infraestructures especialitzades i posa a disposició del client serveis eficients com l’estiba altament qualificada.
En el marc d’aquesta estratègia d’impuls del project cargo, el Port de Tarragona promocionarà la seva oferta de serveis i infraestructures especialitzats a la fira internacional Europe Break Bulk que es celebrarà el proper mes de maig a Bèlgica.