El Port està obert i operatiu

El coronavirus ens afecta a tothom, a casa i a la feina. Però, malgrat el gran impacte en la nostra societat, el Port de Tarragona continuem operatius i complim amb la nostra responsabilitat econòmica, empresarial i social. Treballem per garantir la cadena de subministrament.

Al mateix temps, vetllem per garantir la salut i el benestar de tots els treballadors i treballadores del Port. L’Autoritat Portuària de Tarragona seguim les mesures establertes per les autoritats competents en matèria de seguretat i salut i treballem activament per evitar una major propagació del coronavirus.

A través d’aquest espai, recollim la informació d’utilitat per als nostres clients i la comunitat portuària en general.

Informació i documentació

Si teniu cap dubte, consulta o pregunta, no dubteu en contactar el SAC:  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

INFORMACIÓ COVID-19 | PORT TARRAGONA

Els tràfics i activitats portuàries funcionen amb normalitat. Hem desplegat un Pla de contingències Covid-19 per assegurar el funcionament dels serveis portuaris en l'escenari actual i altres escenaris que es puguin derivar de la propagació de la pandèmia.

Queden suspesos els actes organitzats pel Port i aquells organitzats per tercers en dependències del Port i espais portuaris. L'agenda cultural 'Moll de Costa' queda cancel·lada fins nou avís.

Disculpeu les molèsties