Agenda d’activitats

CURSA I CAMPANYA SANG SILVESTRE

   De dimarts, 27. novembre 2018
A dilluns, 31. desembre 2018

 

Castells.jpg

 

SANG SILVESTRE, DONA SANG I CORRE

Cada any Tarragona Fondistes organitza, amb la col.laboració del Port de Tarragona, la cursa Sant Silvestre el dia 31 de desembre. Enguany s’afegeix la campanya solidària “Sang Silvesre” destinada a incentivar, en aquestes dates, la donació de sang.

La campanya està destinada a dotar el Banc de Sang i Teixits de l'Hospital Joan XXIII de suficients reserves per afrontar les dates de Nadal i Cap d'Any. Els corredors poden obtenir la seva inscripció gratuïta a la 15a Edició de la BBVA CX Cursa de Sant Silvestre de Tarragona.

Els primers 150 corredors que donin sang a l’Hospital Joan XXIII fins al 15 de desembre podran formalitzar allí mateix, de manera gratuïta, la seva inscripció a la cursa en forma de ‘Pitrall Solidari’, i rebran, a més, la bossa de corredor.

Pel que fa a inscripcions generals, aquestes es poden fer en línia fins al 27 de desembre a les 20 h o fins a arribar als 2.100 corredors.

La distància a recórrer és de 6,5 quilòmetres.

Tots els pitralls i la bossa-obsequi es podran recollir a la Confraria de Pescadors de Tarragona els dies 29 i 30 de desembre de 10.00 h a 18.00 h i el 31 de desembre a partir de les 9.30 h.Animem a tothom a participar-hi.

INFORMACIÓ SOBRE LES INSCRIPCIONS GENERALS

Inscripcions en línia en aquest enllaç / Inscripcions presencials fins el 22 de desembre a Tarragona: Wala, Restaurant Rafael, Body Viu i C.N. Tarraco. A Reus: Esports Armobal. 13 € fins al 24 de desembre / a partir del 25 de desembre 14 €

Organitzat per : Club Esportiu Tarragona Fondistes i Banc de Sang i Teixits de Tarragona

Pàgina oficial Cursa Sant Silvestre

 
+ info
     

 

Localització 

Hospital Joan XXIII

 

id: 672

 

 

El més visitat

Treballa amb nosaltres

Treballa amb nosaltres

Borsa de treball de la Autoritat Portuària de Tarragona
Servei atenció al client

Servei atenció al client

Contacta amb nosaltres
Dades Obertes

Dades Obertes

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Perfil del Contractant

Perfil del Contractant

Aquí trobareu publicades les dades de caràcter públic de l'organisme
Comunicació i premsa

Comunicació i premsa

Notícies d'interés i actualitat de la Autoritat Portuària de Tarragona
SEA

SEA

SISTEMA D'ENTREGUES D'AGROALIMENTARIS
Situació de Vaixells

Situació de Vaixells

Gisweb, programa de situació de vaixells, escales i moviments
Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis via portus

Sol·licituds de serveis i comunicats per al vaixell, la mercaderia i el passatge

Centre d'acreditacions

Centre d'acreditacions

Procés administratiu que comporta certificar a una empresa/organització per accedir-hi al Port

Tràfics

Tràfics

Tràfic de mercaderies a la Autoritat Portuària de Tarragona

 

SETMANES DE L'AIGUA | PORT TARRAGONA | De l'11 d'abril al 5 de maig

 ACTE CENTRAL 25 I 26 D'ABRIL - INSCRIPCIONS

 

 Acte central - 25 i 26 abril. Jornades Tècniques | La Gestió de l'aigua en un escenari de crisi climàtica. L’objectiu de les Jornades tècniques és abordar amb els actors implicats la complexitat de la gestió de l’aigua des d’una visió transversal: climàtica, ambiental, social i de governança. Més enllà de la sequera actual i de les incògnites que planteja, cal avançar cap a una gestió sostenible dels recursos hídrics.

Inscripcions 25 i 26 abril

25 i 26 abril

Registra't ara
+ info

L'AIGUA DEL FUTUR DE L'11 D'ABRIL AL 5 DE MAIG.És un esdeveniment compost de diverses jornades tècniques, debats, exposicions i art al Port de Tarragona que tindrà lloc durant els dies compresos entre l'11 d'abril i el 5 de maig en diversos punts del Port de Tarragona. Amb l'objectiu d'informar-vos sobre tota la programació i que no us perdeu res, us deixem totes les activitats a continuació:

 

Pàgina oficial de les Setmanes de l'Aigua Port Tarragona- Agenda i programació - accés lliure

 

Pàgina oficial Primera edició

Més informació PROGRAMACIÓ 
+ info

 

Mitjans col·laboradors